fbpx

Získala vysnívanú prácu, ale aj cenu za tisíce eur: Študentka Lívia si splnila sen vďaka súťaži. - EURO26

Získala vysnívanú prácu, ale aj cenu za tisíce eur: Študentka Lívia si splnila sen vďaka súťaži.

 

Vyhrať rok neobmedzených nákupov v potravinách KRAJ a Terno znie pre mnohých nielen ako obrovská finančná úľava, ale aj ako splnený sen. To, že sa to stane – a dokonca sa do toho pridruží aj práca, ktorá človeka baví, Lívia Rybecká ešte pred dvoma rokmi netušila. Súťaž KRAJnštajn jej však nepochybne zmenila život.

V roku 2020 vyhlásila spoločnosť TERNO real state, pod ktorú spadá aj sieť potravín KRAJ, súťaž s príznačným názvom KRAJnštajn. Jej cieľom bolo spojiť tri aspekty, na ktoré sa slovenská firma sústredí: lokálnosť, modernizácia a v neposlednom rade ekológia. Práve v týchto troch kľúčových témach vidí spoločnosť svoju víziu a podľa generálneho riaditeľa Stanislava Čajku ju azda nikto nereprezentuje lepšie, ako mladí, šikovní ľudia. Ten dal prostredníctvom spomínanej súťaže študentom akejkoľvek vysokej školy možnosť vymyslieť projekt, ktorý spoločnosť nielenže zrealizuje, ale zároveň ich zaň patrične ohodnotí.

 Prvé miesto si odniesla Lívia Rybecká z Hlohovca, ktorá vymyslela inovatívny projekt so svojou spolužiačkou Dášou Šimanskou, ešte počas štúdia na Poľnohospodárskej Univerzite v Nitre. Ako študentka odboru Agrárny obchod a marketing mala k téme blízko a hneď ako jej o tom povedal vyučujúci, sa do súťaže zapojila.

 „Nápady sa sypali jeden za druhým, no stále nám neprišli originálne a inovatívne. Až nám jedného dňa napadlo, ako ľuďom zjednodušiť nákupy, keď sú celé dni v práci. Išlo hlavne o zákazníkov, ktorí preferujú domáce produkty od slovenských farmárov,“ prezrádza Lívia a dodáva, že kamarátky do súťaže odoslali dva nápady. Prvým bol spôsob uľahčenia nákupov inšpirovaný boxami, ktoré by slúžili ako 24-hodinová schránka pre nakúpené potraviny a ľudia by tak mali na výber, kedy si ich vyzdvihnú. Druhý sa, naopak, zameriaval na dopravu lokálnych produktov priamo k zákazníkovi, a to prostredníctvom dodávky, ktorá by plnila úlohu pojazdnej predajne. „Naším heslom bolo: lepšie dve dodávky na jedno miesto, ako niekoľko stoviek áut k nám,“ dodáva.

 Za tento nápad si Lívia a Dáša odniesli možnosť nielen realizovať svoj projekt v danej spoločnosti, v rozpočte 1 000 eur, ale zároveň aj neobmedzené nákupy v sieťach potravín KRAJ a Terno. Hoci svojmu projektu verili, nenapadlo im, že by celoslovenskú súťaž mohli vyhrať, a tak ich telefonát s príjemným oznámením veľmi prekvapil. „V prvom rade sme sa veľmi tešili, pretože to bola naozaj hodnotná výhra s obrovskou príležitosťou. Samozrejme, sme pocítili aj obrovský pocit zodpovednosti za tento projekt,“ uvádza Lívia ďalej. Projekt bol dotiahnutý do finále a momentálne čaká na svoju realizáciu.

 „Vďaka súťaži som mala možnosť zrealizovať školskú prax a nadobudnúť poznatky i skúsenosti, ktoré som túžila ďalej rozvinúť. Keď som si všimla ponuku na pracovnom portáli, práve na marketingové oddelenie v spoločnosti TERNO real estate, ihneď ma zaujala,“ dodáva úspešná absolventka s tým, že na pozícii, ktorú si kedysi vysnila, je od septembra 2021. To, že jej zapojenie sa do súťaže zmení život, netušila, no všetkým odporúča, aby tiež urobili počas svojho štúdia niečo navyše.

 „Študentom by som zaručene odporučila, aby neváhali a zapájali sa do rôznych aktivít a súťaží, akou je napríklad súťaž KRAJnštajn. Vďaka nej sa totiž moja cesta životom začala po škole uberať tým správnym smerom. Práca ma baví a napĺňa,“ dodáva Lívia.

POZOR!! POZOR!! POČAS JÚNA MÔŽEŠ V SIETI PREDAJNÍ KRAJ A TERNO VYUŽIŤ EXTRA KUPÓN NA 10% ZĽAVU NA NÁKUP. KUPÓN SI STIAHNI Z TEJTO STRÁNKY.

 

PRIHLÁSENIE SA DO EURO26»