fbpx

Reklamácia - EURO26

Prosím, napíš nám, ak si narazil s kartou EURO<26 na jeden z nasledujúcich problémov:

  • nepodarilo sa ti uplatniť zľavu, pričom si presvedčený, že si mal na ňu nárok
  • správanie pracovníka na prevádzke, kde si sa pokúšal uplatniť zľavu, bolo neprimerané
  • niečo sa nepodarilo v súvislosti s objednaným preukazom alebo známkou v našom eshope
  • máš akúkoľvek námietku na naše služby alebo služby našich partnerov

 

Napíš nám email na adresu reklamacia@ckmsyts.sk s nasledujúcimi údajmi:

Meno a priezvisko *
Číslo karty *
Telefónne číslo *
Email *
Uveď prosím, čo je predmetom reklamácie, čo presne sa stalo: *
Uveď prosím, kedy sa to stalo (dátum a čas): *
Ak reklamuješ neposkytnutie zľavy, uveď prosím názov prevádzky, mesto/ lokalitu, kde sa prevádzka nachádza, prípadne meno obsluhujúceho a podobne: *
Ak máš, prilož aj kópiu účtu, faktúry alebo iného dokladu za nákup, pri ktorom ti nebola poskytnutá zľava *

 

Ak nie si s niečím spokojný, napíš nám to – máme šancu problém vyriešiť a veci zlepšiť. Súhlasíš? 😉

Ďakujeme!

PRIHLÁSENIE SA DO EURO26»